مدرس عارضه یابی و برنامه ریزی استراتژیک سازمانی
حوزه عارضه یابی و برنامه ریزی استراتژیک سازمانی
گام اول در خدمات مشاوره سازمانی، عارضهیابی و شناسایی عوامل اثرگذار بر شاخصهای عملکرد سازمان است که منجر به شناسایی مسایل و ریشههای آنها و تعیین راهکارهای مناسب برای حل آنها میشود. این خدمت به عنوان یکی از خدمات مهم مشاورهای موسسه گاه به صورت یک خدمت مستقل با عنوان "شناخت و عارضهیابی" و گاه در قالب سایر پروژههای مشاورهای به سازمانها درکنار" برنامه ریزی استراتژیک عرضه میشود " و تاکنون نتایج موثر و درخور توجهی داشته است.
برخی از فعالیت های موسسه در حوزه عارضه یابی و برنامه ریزی استراتژیک سازمانی:
برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک ( فاز اول: بررسی وضعیت موجود شرکت پیرامون سیستم قشم)
برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک (فاز دوم: عارضه یابی سازمان و ایجاد فرهنگ استراتژیک شرکت پیرامون سیستم قشم)
آسیب شناسی مقررات تجارت صنایع دستی در پنجاه سال اخیر (پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری)
ارتباط واردات با تولید داخل و نحوه اتخاذ سیاست های اجرایی تجاری کشور (وزارت صنایع و معادن)
بررسی عوامل موثر بر کاهش هزینه های آمادی ناجا در دو بخش پوشاک و جیره غذایی (مرکز تحقیقات آماد ناجا)
ارزیابی اثربخشی ماتریسی مشوق های جاری بخش صنعت و معدن با توجه به اولویت ها و اهداف مورد نظر در برنامه چهارم توسعه (وزارت صنایع و معادن)
مدرس منابع انسانی سخنران منابع انسانیاستاد منابع انسانیتدریس منابع انسانیمعلم منابع انسانی
بهزاد حسین عباسی
مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن
استاد اصول و فنون مذاکره زبان بدن
سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مدرس بازاریابی
معلم بازاریابی
مدرس برند
مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن
مدرس مدیریت ارتباط با مشتری
هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی
مدیر برنامه ها جواد حسنی
09372202257
9197685104
behzadabbasi.ir
شناسایی عوامل موثر بر کاهش عمر خدمتی اقلام سرمایه ای ناجا (مرکز تحقیقات آماد و پشتیبانی ناجا)
مطالعه و بررسی برنامه های توسعه سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران و راه آهن ج.ا.ا در خصوص تطابق نیازهای حمل و نقل (راه آهن ج.ا.ا. + سازمان توسعه و نوسازی معادن)
روش شناسی پرداخت جایزه و یارانه صادراتی (موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی)